Re: Drukarka do zdjec

Autor: MC <m5c_at_o2.pl>
Data: Wed 22 Apr 2009 - 23:18:32 MET DST

Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <opajak1@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:op.usszuhz2ichron@p-65ddf670fbef4.home.aster.pl...
> Powitanko,
>
> Drukarka ma byc tylko do zdjec w niewielkich ilosciach (kilka, kilkanascie
> na miesiac). Mysle o termosublimacyjnych, czyli tasma CMYK, ale tez
> zastanawiam sie nad plujkami. Czy obecna technologia plujek pozwala
> dorownac jakoscia wydrukow takim termosublimacyjnym?

Raczej odwrotnie, termosublimacja ma kłopoty z dorównaniem plujkom.

> Czy przy takim obciazeniu nie ma klopotow z zasychajacymi dyszami?
> Ostatnim razem mialem do czynienia z plujkami pare ladnych lat temu, bede
> wdzieczny za uwagi praktyczne.

Jeśli nie wyrwiesz wtyczki z kontaktu to głowica sobie zaparkuje w
pampersie. Tam jej zaschnięcie nie grozi.

> Termotransfer fajny jest, ale wielkosc wydruku raczej ograniczona, no i
> cena eksploatacji chyba niemala. Taki to dylemat mam.

Ceny za wydruk są dość podobne jeśli używasz oryginałów. Około złotówki za
pocztówkę.

> Moze jakies modele drukareczek podpowiecie.

A jaki poziom wchodzi w grę? Najwyższy, średni czy podstawowy? W skrócie ile
chcesz zobaczyć w cieniach.