Re: Drukarka wielofunkcyjna - która z tych trzech?

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Wed 22 Apr 2009 - 00:22:12 MET DST

Użytkownik "javier" <kontousenetowe@gmail.com> napisał w wiadomości
news:95baa721-a145-4fe1-a4ff-f8d404667d15@l1g2000yqk.googlegroups.com...
>kurcze, wydaje się to niezła opcja w takim razie.
>Nie znam jednak tej firmy za bardzo - czy warto jej ufać? No i czy za
>rok nie bedzie takiej sytuacji ze np. nie kupie nigdzie tuszu do tej
>drukarki bo jest tak niszowa?

Jak pisalem chwile wczesniej:

moim zdaniem bardzo dobrym pomyslem jezeli ktos potrzebuje kolorowe wydruki
a nie drukuje wystarczajaco duzo zeby kupowac kolorowy laser jest jakas
tania plujka (ja korzystam z Brother DCP-145C) i cos takiego:
http://www.allegro.pl/item615617067.html koszty eksploatacji znikome

jakosc dokumentow na 'fast' pozostawia nieco do zyczenia, pozatym nie ma
sie do czego przyczepic

zamiennikow do tuszu lc 980 jest masa