Re: Wyciszanie - zasilacz

Autor: z <zch28_at_gazeta.pl>
Data: Tue 21 Apr 2009 - 23:36:11 MET DST

gargomel pisze:

> aaa, tak to nie sztuka, już myślałęm ze masz to pasywnie:O)

Do mojego zastosowania to kasy szkoda na takie fanaberie:-)

> tyle co otoczenia, czyli jakieś 30 stopni, nigdy nie miałem płyty co
> miałą by więcej

Coś tu nie gra. Co prawda zawsze kupuję chipsety intela ale zawsze to
było gorące
Asus na i845 ma non stop 40-45 stopni i działa do dziś.
Asus i865 dochodził do 50 stopni
Teraz na Ubuntu mam (chyba 945gz):
Sys Temp - 58
CPU Temp - 28
W serwisie kiedyś słyszałem, że tak ma być
Czy mówimy o różnych czujnikach-wskazaniach???