Vista MediaCentae a DVB-S

Autor: Skorupa <lukasz.skorupski_at_[nospam>
Data: Tue 21 Apr 2009 - 22:09:56 MET DST

Witam.

Z tego co wyczytałem na różnych forach i co udało mi się wygooglać
wynika, że Windows Vista MediaCenter nie najlepiej wspiera karty DVB-S.

Niestety gro postów które znalazłem było z przełomu 2007/2008 roku.

Czy do dnia dzisiejszego coś się zmieniło? Jeśli tak, to jaki tuner
DVB-S polecacie do media center, tak aby działał poprawnie z pilotem do
komputera oraz można na nim było oglądać polskie programy ;)

--
Pozdr.
Skorupa