laptop-monitor - regulacja parametrow

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue 21 Apr 2009 - 16:20:51 MET DST

czy istnieje jakis uniwersalny program/sterownik ktory po instalacji w
systemie da dostep do ustawien monitora laptopa (jasnosc, jaskrawosc, inne)?
Chodzi mi o dostep w laptopie poprzez jakas kombinacje klawiszy do typowego
dla monitorow pecetowych (ale czy laptopowych?) specjalnego panelu, ktory po
wykonaniu tej kombinacji klawiszowej pojawi sie na monitorze i da mozliwosc
regulacji w/w parametrow.
Nie mysle o regulacji monitora laptopa via pulpit > ppm > wlasciwosci >... -
to znam.
Chodzi mi o soft otwierajacy mozliwosc dobrania sie do samego
monitora/matrycy.
(laptop: compaq armada m700, nie moge trafic na taki soft dla tego
laptopa,wspieranie skonczone, obsluga w HP wiadomo jaka, po polsku...)