Re: LCD BENQ E2200HDA - warto?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Tue 21 Apr 2009 - 10:19:39 MET DST

MES Mariusz <127007niegdysiejszy@student.pwr.wroc.pl-bez-niegdysiejszy>
wrote:

> Witam. W jednym z Wrocławskich marketów (Real) znalazłem (w promocji)
> kilka atrakcyjnych monitorów LCD, jednym z nich jest BENQ E2200HDA (ten
> zrobił na mnie najlepsze wrażenie). Opis:
> http://arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=14212&katid=22
>
> Myślicie, że warto go kupić za 500 zł ?

            To popros by w tym markecie wlaczyli monitor, pokazanli na nim
standardowy tekst i najlepiej czytali go 12h/doba.
IMHO nie warto oszczedzac ~100 zl i to jeszcze kupujac w supermarkecie
0 znalazl sie tam by robic "och" tym "FullHD". Spojrz na tekst i kup od
razu lupe w zestawie i zbieraj na wizyte u okulisty oraz dobre okulary.

1920x1080 przy niecalych 22" to IMHO nieporozumienie. Przy tej
rozdzielczosci o wiele wiekszy jesli chodzi o powierzchnie 24" jest lekko
pryzmaly i tekst dobrze wyglada na 26". Do tego tam jest TYLKO DSUB (brak
jakiegokolwiek zlacza cyfrowego) - odpada w przedbiegach (zreszta nie wiem
jak tam niby ma byc HDCP na DSUB a opis cos o tym belkcze).
Poza tym propozycja nie do odrzucenia pt. 12 subpixeli wadliwych traktuje
sie jako SPRAWNY (bez wad) monitor - to ja dziekuja. Daruj sobie.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
#GG: 351722 #ICQ: 101413938