Re: Wyciszanie - zasilacz

Autor: gargomel <serefowa_at_dodolina.la.la>
Data: Mon 20 Apr 2009 - 23:10:47 MET DST

Órzytkownik "z" napisał:
> Procesora już nie słychać (30 stopni)

jakim to cudem?

> Chyba najgorętszy jest chipset (50 stopni)

więc masz dupną płytę główną

> Tylko w zasilaczu nie wiem co się dzieje (przydałby się termometr)
> Więc pytam czy ktoś już to trenował w tym sprzęcie.
> Padnie po tygodniu czy nawet zmiany nie zauważy? :-)

jak to co się dzieje? w tej metalowej puszce siedzi aluminiowy radiatorek, a
fakt że zasilacze PC to głównie chińszczyzna, czyli niska sprawność i spora
moc sie niestety wydziela:O(
ja trenowałem, wyłączyłem wiatraki i temperatura tego radiatorka wzrosła do
70stopni, czy długo wytrzyma to nie wiem, ale pewnie żywotnność spadnie
przynajmniej o 50%