podmiana - rewitalizacja

Autor: poli <300ton_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 20 Apr 2009 - 17:16:19 MET DST

Witam Wszystkich.

Mam do Was prośbę o opinię.
Poproszono mnie o modernizację zestawu:

-płyta : Fujitsu-Siemens D1605;
-procek : Sempron 2800+ /socket 754;
-RAM : 1 X 512MB CL3;
-zasilacz 350W, marki nieznanej.

Modernizacja miała by polegać przedewszystkim na wymianie grafiki z GF5200 na
coś możliwie najbardziej wypasionego. Oczywiście, ze chodzi o gry ;).
Zastanawiam się co najwyżej można włożyć w tą płytę, tak aby obeszło się bez
wymiany zasilacza i było na tyle stabilne abym nie musiał co tydzień jeździć
do kompa.

Postanowiłem dołozyć 512MB RAM, i zamienić procesor na Athlona X64
3200+<>3400+. Czy zysk z wymiany procesora jest wart 90 zł?

Grafikę, ze względu na bezwzględną kompatybilność wolałbym ze stajni nVidii.
Nie miałem dotychczas "przyjemności" z płytami FS stąd moje pytania i prośba
o propozycje grfiki dającej więcej przyjemnośći niż kłopotów.

Do wykorzystania mam 500zł a karta mogła by być nowa, ale nie ortodoksyjnie.

Proszę wszystkich użytkowników FS D1605 o opinie czego się wystrzegać, bo nie
chciałbym wydać pieniędzy na coś co na niej nie ruszy.

pozd00fka
  poli