Re: budżetowy do 600?

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 20 Apr 2009 - 16:16:38 MET DST

On Tue, 14 Apr 2009 17:25:03 +0200, Radosław Sokół
<rsokol@magsoft.com.pl> wrote:

>Czyli tak 3/4 komputerów działa pod Windows. Jak dla mnie to
>wszechobecność. Szczególnie, że na *własne oczy* jeszcze *nie*
>widziałem w szkole komputera bez Windows (no, może poza kil-
>koma widzianymi w *telewizji* Macami).

Widzisz - Ty nie widziałeś w szkole Mac-a i to ma być agument że go
sie nei stosuje. Mniej więcej coś takiego moge napisać: ja nie
widziałem w firmie żadnego Suna ani w ogóle żadnej platformy na serwer
poza PC - więc sie ich nie używa. A te dwa co je administrowałem parę
lat to mi sie zdawało. ;-) A na poważnie ja przy tym parę lat robiłem
- na poziomie kuratorium warszawskiego który było dpwoiedzialne za
dostawy zakupów centralnych do odbiorców końcowych. I współpracowałem
wtedy z komurką w MEN-ie do sprawa informtyzacji szkół. I od połowy
lat 90-tych 10-15% komputerów które zamawia MEN (czy jak to sie akurat
teraz nazyw) to właśnie Mac-i. Specyficzne jest moze to że trafiają
głównie do szkół zawodowcyh. Ogólnokształcące dostają zwykle
PC-ty.Może dlatego na Mac-i nie trafiłeś. Jestem w stanie w tej chwili
z pamieci podać kilka szkół w okolicy które mają pracownie komputerowe
nie na PC. I mimo że PC z Windows są - jak piszesz wszechobecne -
wcale nie wiadomo czy w tym konkretnym przypadku to jest system
szkolny. Bo jednak - jak sam napisałeś - 1/4 to inen systemy niż
Windows.

Zdrówko