Re: Podłączanie słuchawek

Autor: ikov <ikov1__at__t-l-e-n.pl>
Data: Mon 20 Apr 2009 - 13:30:27 MET DST

> Aha, i po prostu sygnał leci tu i tu jednocześnie, tyle że wyłaczasz albo
> głośniki albo sciszasz słuchawki, tak?

Tak, dla mnie jest to wystarczające rozwiązanie - być może istnieją
jakieś przełączniki które fizycznie odcinają połączenie, ale nie
szukałem. Jeśli np masz włączone głośniki i słuchawki jednocześnie, a
potem odłączysz słuchawki, słychać jak w głośnikach robi sie głośniej -
więc na pewno jest tam utrata jakości - ale jak wspomniałem, na moim
sprzęcie ze zintegrowaną dźwiękówką różnica nie ma większego znaczenia.
Za to jest szybko i bez grzebania w kablach.

--
http://ikov.bikestats.pl
"NIE MA SPRAWIEDLIWOŚCI. JESTEM TYLKO JA."