Tuner SAT --> Karta TV [kablologia]

Autor: adym <adym_at_nospamtenbit.pl>
Data: Mon 20 Apr 2009 - 09:47:25 MET DST

Witam ponownie,
kilka postów pwcześniej pytałem o karte TV.
Pożyczyłem na testy od kolegi kartę, która leżała w jego w biurku i się kurzyła.
Jest to znany dobrze Winfast XP2000 w wersji Expert. Karta oprócz złącz antentowych posiada złącze s-video oraz wejścia kompozytowe AV.
W tunerze Echostar DVB-616 mam dwa złącza Euro VHR i TV. Podłączyłem do gniazda VHR taką przejściówkę: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=606093780 i z niej kablem s-vhs do karty TV. Obraz jest ale czarno-biały, probowalem tez polaczyc kompozytem ale obrazu w ogóle nie uzyskałem. Z dźwiękiem też mam problem ale z tym sobie myśle jakoś poradze. martwi mnie jednak brak koloru. Może ktoś ma podobną konfigurację i coś poradzi? Ewentualnie na jakim forum pytać?