Re: Podłączanie słuchawek

Autor: ikov <ikov1__at__t-l-e-n.pl>
Data: Mon 20 Apr 2009 - 09:37:23 MET DST

> Mam kartę SB X-Fi i zestaw 5.1 Creative'a. Wieczorami jednak muszę
> używać słuchawek, a to wiąże się z codziennym nurkowaniem za komputer,
> żeby wyjąć zielonego jacka z 5.1, podłączyć tam słuchawki i jeszcze
> przełączyć w sofcie Creative z 5.1 na Headphones. Uciążliwe. Jest jakiś
> prostszy sposób, żeby to rozwiązać?

Najprostszy sposób jaki stosuję, to rozdzielacz z wejściami na dwa jacki
  i przedłużacz do słuchawek (akurat ja mam klawiaturę z wyjściem
słuchawkowym). Niestety i tak trzeba ręcznie wyłączać 5.1 (głośniki i
soft), poza tym jakość dźwięku pewnie spada (ale jeśli mam wybrać
zamiast tego nurkowanie pod biurkiem i szarpanie sie z kilkunastoma
kablami żeby dostać się do tego jednego, to się nie będę zastanawiał).

--
http://ikov.bikestats.pl