Jak wyłączyć ACPI w Compaq Presario

Autor: PP <pp_at_onet.pl>
Data: Mon 20 Apr 2009 - 08:52:31 MET DST

Witam
Mam problem z laptopem który sam się załącza koło 4 rano, laptop to Comapaq
Presario A940NR, podłączony do sieci, cały czas zasilany i z podłączoną
drukarką po USB.
Pytanie poszło wcześniej na windows.winnt, podejrzenie padło na ACPI, ale
chciałbym zapytać teraz od strony sprzętowej, jak to wyłączyć?
Komputera nie mam pod ręką, nie mogę sprawdzić BIOSa, choć w podobnym modelu
w BIOSie nie znalazłem opcji ACPI, mam do tego laptopka zdalny dostęp i
wszystkie prace z poziomu Windows (tam Vista) mogę wykonać.
Może ktoś dysponuje tym modelem i mógłby coś podpowiedzieć, w szczególności
czy w BIOSie da się wyłączyć ACPI, lub czy jest jakiś program w którym te
ustawienia można zmienić z poziomu Windows.
Piotr