Re: adapter SD na mini PCI-e - wbudowany pendrive ;)

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Sun 19 Apr 2009 - 17:43:42 MET DST

Mikolaj Tutak pisze:

> Szukaj dysku SSD do Dell Mini 9 (netbook), niestety w "u nasz" jest z
> tym krucho. Analogiczny dysk PCI-E 32GB kosztuje 300zł ale w wersji 7cm
> (pasuje do wiekszej ilosci netbooków mi. Asusów EEE 901).
>
> Takiego nie mozesz sobie wsadzic w kompa:
> http://www.allegro.pl/item608453357_king_ssd_silicon_power_express_card_8gb_gw24.html
A macałeś to konkretne? Miałem w rękach podobną kartę i nie dość że
naprawdę nie używało PCIe z expresscard, tylko usb, to transfery były
mocno zawyżone (realne ~13-15MB/s odczyt, 5MB/s zapis). No i te 8GB
tutaj - cena 2x większa niż tego typu pendrive, rozmiar 4x większy,
problematyczność też (w razie W nie ma gdzie tego wetknąć, a pendrive
usb raczej wszędzie obsłuży)