Re: Zasilacz do HTPC

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 19 Apr 2009 - 13:52:10 MET DST

"Skorupa" napisał:

> Jesteś w stanie zbudować coś takiego?

Tak, ale tylko dla potrzeb własnych. Wiesz, kwestie bezpieczeństwa i takie
tam ;-)

> Niestety moje zdolności elektroniczne są baaardzo mierne ;)

Zapewniam Cię, że każdy posiadający lutownicę i nie cierpiący na Parkinsona
jest w stanie dokonać takiej przeróbki. Ale spróbuj poszukać gotowego
rozwiązania, chociaż z tego co na szybko zobaczyłem, to na rynku są bardziej
"inteligentne" rozwiązania (sterowanie programowe) i co za tym idzie -
bardziej kosztowne niż te kilkanaście PLN na elementy.
Albo zmień głośniki - co to za wynalazek, który nie ma wyłącznika dostępnego
wprost?

JoteR