Zasilacz do HTPC

Autor: Skorupa <lukasz.skorupski_at_[nospam>
Data: Sun 19 Apr 2009 - 10:06:49 MET DST

Witam.
Szukam zasilacza do komputera Media Center. Wiem, że powinien to być
dosyć mocny zasilacz, żeby był cichy, ale chciał bym, aby miał
zewnętrzne wyjście 230V (tak jak było kiedyś w starych zasilaczach).

Chodzi mi o to, aby po wyłączeniu komputera automatycznie wyłączało się
zasilanie głośników podłączonych do komputera.

Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów miał z czymś takim do czynienia?

--
Pozdr.
Skorupa