Re: połączyłem kompa z komputerem kablem audio

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sun 19 Apr 2009 - 03:14:22 MET DST

Santana pisze:
> Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

> I co ma, według Ciebie, do tego bolca podłączyć?

Oj miałam napisać: wtyczkę z dziurką na bolca, mogłeś załapać, że to o to
chodzi.
Jak jest listwa włączona do gniazdka z uziemnieniem to do listwy może być
włączona wtyczka bez bolca.
Sama mam 3 listwy w jednym pokoju, bo jeden sprzęt tu drugi tam, od
trzeciego wtyczka nie dosięgła do kontaktu to listwa leży na regale pod
ścianką i włączony do niej jest magnetowid, telewizor, dvd i miniwieża.
Oczywiście z wtyczkami bez bolców, ale listwa spełnia swe zadanie. Jak
wychodzę na dłużej z domu to tą listwę wyłączam przełącznikiem.

--
animka