Re: Paremetr CL w pamieci

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Sat 18 Apr 2009 - 22:42:22 MET DST

Tomek Banach wrote:

> Dzień dobry,
>
> Kupiłem pamięć DDR2. W opisie mam dane 800mhz CL 5 a spd mi podaje
> dla tej czestotliwosci 6. Czy powinem reklamowac jako towar niezgodny
> z umowa ?
>
> Linki do aukcji i obrazek z danymi spd
> http://allegro.pl/item613457504.html
> http://img144.imageshack.us/img144/1886/ramh.jpg

Czy na pamięci nie ma naklejki z jej parametrami? Nawet jeżeli nie ma
to na pewno znajdują się dane identyfikujące jej model. Możesz go
wpisać w google i znaleźć wartości deklarowane przez producenta. Być
może sprzedawca, w wyniku pomyłki, podał nieprawidłowe dane pamięci. W
takim wypadku reklamacja jest jak najbardziej uzasadniona.

--
Łukasz Ledóchowski
GG:503647 lukled@tlen.pl