Myszka Logitech MX1100

Autor: Netx <user72cut-it-out_at_go2.pl>
Data: Sat 18 Apr 2009 - 20:07:48 MET DST

Chciałbym kupić tę mysz i mam pytania, może ktoś posiada i mógłby
się podzielić wiedzą:
- czy kółko po wciśnięciu działa jak "środkowy" przycisk myszy?
(chciałem się upewnić, bo nie wiem czy środkowy przycisk nie
działa jako zmieniacz trybu działania rolki)
- czy można zaprogramować przyciski osobno dla kilku aplikacji i
żeby mysz dostosowywała je zależnie jaka aplikacja jest
uruchomiona (to by było bardzo pomocne i wywnioskowałem z lektury
komentarzy na Komputronik że tak chyba jest w "Logitech VX
Nano" - a czy jest tak w MX1100)?

Pozdrawiam,
Marek