Re: połączyłem kompa z komputerem kablem audio

Autor: Leszek <leszek47usunto_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 18 Apr 2009 - 16:34:36 MET DST

BartekK pisze:
> Znaczy telewizor z komputerem? No i dobrze. A oba urządzenia mają
> podłączenie do gniazdka "z bolcem" (który działa)?
> Jak odepniesz od tv antene też buczy? Na pewno masz kabel sprawny (masa
> nie przerwana) i wtykasz go tam gdzie trzeba (mało który tv ma _wejście_
> na jack)?

> Tak działa, jak poziom usera pozwala. Zmienić by trzeba userów -
> technologia nie jest skopana.

Dzięki za odpowiedź,

Komp jest podłączony do starej listwy jeszcze z 2000 r., a listwa do
prawidłowo uziemionego gniazdka. Telewizor jest podłączony do nowej
listwy, a ona do nieuziemionego gniazdka. Kabla nie mam jak sprawdzić.

Jeszcze dzisiaj fachowiec uziemi mi gniazdko od telewizora i chyba też
kupię nową listwę do kompa. Wieczorem dam znać, czy pomogło.

Pozdro,
Leszek