połączyłem kompa z komputerem kablem audio

Autor: Leszek <leszek47usunto_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 18 Apr 2009 - 13:19:44 MET DST

Połączyłem kompa z komputerem analogowym kablem audio jack-jack. Jest
dźwięk na telewizorze ale z bardzo wyraźnym buczeniem. Dźwięk na
głośnikach kompa jest idealnie czysty bez żadnego buczenia. Karta to
zintegrowanym Realtek. Buczenie jest zarówno, gdy jest podłączony sam
telewizor (1x line out), jak i telewizor i głośniki komputerowe (2x line
out). Długość kabla 5m.

Dlaczego ta technologia jest tak skopana, że nic nie działa, tak jak
trzeba? Da się coś z tym zrobić?