Re: bootuje się z dysku zamiast DVD

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 18 Apr 2009 - 12:46:58 MET DST

<r_ahimsa_mWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał:

> Producenta nie znam. Przy bootowaniu komputera okazuje mi się
> (może to coś pomoże):
> K7S5A Release 12/15/2001 S

No to już znasz - ECS K7S5A, bardzo popularna płyta, kawał historii PC ;-).
Jedyny przypadek jaki kojarzę z niechętnym bootowaniem z CD na tej płycie
był spowodowany obecnością napędu ZiP ATA w systemie. Ja na Twoim miejscu po
pierwsze kupiłbym taśmę 80-żyłową (teraz podpinasz 40-żyłową, prawda?),
ustawił napęd CD na Master i podpiął na końcu taśmy do osobnego kanału ATA.

JoteR