Re: Wyciszanie - zasilacz

Autor: Arkadiusz Stopa <arek_at_zmylka.pl>
Data: Sat 18 Apr 2009 - 11:34:23 MET DST

Użytkownik "z" <zch28@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:gsbuu8$otd$1@inews.gazeta.pl...
> Wentylator w tym zasilaczu jest duży i dość cichy ale ja chcę pójść dalej.
> Kilka godzin to wszystko śmiga i nic nadzwyczajnego się nie dzieje. Obroty
> wentylatora zmniejszyłem i jest git.
> Tylko to nie są żarty. Kiedyś zasilacze ciągnęły do grobu resztę
> podzespołów. Czy Feel III ma jakieś zabezpieczenia? Nie jestem na bieżąco
> ze sprzętem.
> Lukam sobie na napięcia: 1,34V i 12,51
Lookanie na napięcia nic Ci nie pomoże. Jak się elementy przegrzeją
to po prostu padną bez ostrzeżenia. Jeśli chcesz ten zasilacz wyciszyć
to bezpieczniej jest odkręcić od obudowy wentylator i podkleić go na
miękkich podkładkach. Sam zasilacz też można dodatkowo na
gumowych i/lub korkowych podkładkach zamocować.

--
Pozdrawiam serdecznie
Arkadiusz Stopa