Re: Apel - kupujmy AMD i ATI

Autor: Mark <tajny_at_adres.w.pl>
Data: Thu 16 Apr 2009 - 10:52:42 MET DST

Dnia Tue, 14 Apr 2009 11:40:47 +0200, Spili napisał(a):

> Wspierajmy AMD i ATI.
> Obydwie mają mniejszy udział w rynku od Intela i Nvidii.

Jakie obydwie, jakie obydwie? to ta sama firma.

> Jeśli całkiem wypadną z gry to będzie nas wszystkich to sporo kosztować :)

Jak beda robic dobry sprzet atrakcyjny cenowo, to nie wypadna, rynek obroni
sie sam.

> I Intel i Nvidia nie będa miały konkurencji i ceny ładnie poszybuja w
> górę...

Czysta demagogia.

> Właśnie odświeżam swoją konfigurację i inwestuje w Phenoma i Radeona...

Twoj wybor, Twoje prawo.

> I ATI i AMD nie są złymi produktami a te klika klatek mniej w grze... :)
> To zupełnie nieważne czy mamy w grze 90 FPS czy 100 FPS...

Przeciez nikt nie mowi ze sa zle.

> Tak więc...
> Popatrzmy w swoją przyszłość...
> W swoją przyszłościową kieszeń i... kupujmy ADM i ATI...

Kieszen to nie wszystko. Obecnie wciaz mam AMD/ATI ale procesor na pewno
zmienie na intelowski. Choc pewnie Core2, bo nehalem poza zasiegiem cenowym
niestety.

--
Mark