Re: SPDIF IN na karcie Galaxy 8800 GT 2xDVI

Autor: Leszek <leszek47usunto_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Apr 2009 - 10:43:27 MET DST

Leszek K. pisze:

> W nvidii (w przeciwieństwie do ati) nie ma osobnej karty na grafice i nic
> nowego w urządzeniach Ci się nie pojawi. Powinno (jeżeli ten sygnał
> przechodzi przez Twój kabel) aktywacja wyjścia cyfrowego w karcie
> dźwiękowej.

W sterowniku Realteka w Ustawieniach wejścia/wyjścia SPDIF mam wybrane
Cyfrowe źródło wyjścia audio, a poniżej mam status Odblokowanie, a przy
pozycjach Częstotliwość próbkowania, Ważność danych i Ochrona praw
autorskich są tylko kreski. Może spróbować inaczej podłączyć kabelek CD
audio. Czy jeśli GND dam na drugi pin, nic mi się nie spali? Na stronach
Galaxy dla tej karty nie ma instrukcji podłączania tego kabelka,
sugerowałem się układem pinów dla Galaxy 9800 GT.