Re: SPDIF IN na karcie Galaxy 8800 GT 2xDVI

Autor: Leszek <leszek47usunto_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Apr 2009 - 10:27:07 MET DST

Leszek K. pisze:

> Nie wiem jak w nvidii ale w ati ten numer nie przechodzi. Musi być
> oryginalna przejściówka od ati dvi-hdmi a dopiero potem kabel hdmi-hdmi.

Wyczytałem, że paru osobom udało się uzyskać dźwięk na telewizorze przez
kabel dvi-hdmi przy tej karcie. W Windowsie XP SP2 nie mam urządzenia
audio Wyjście HDMI. Jest tylko Realtek High Definition Audio i kilka
innych, chyba nieistotnych w tym kontekście urządzeń. Jak uaktywnić
Wyjście HDMI?

Pozdro,
Leszek