Re: Intel i7 a system xp32bit

Autor: Robert Winkler <winkel_at_NOSPAMpoczta.fm>
Data: Wed 15 Apr 2009 - 07:25:51 MET DST

> Zakupilem procesor intel i7 i jednoczesnie jestem uzytkownikiem windowsa
> xp
> 32bit. Czy zakup winxp 64 w znacznym stopniu polepszy wydajnosc tego
> procesora
> czy mozna sobie darowac?

Druga sprawa (poza tym co napisał ci już G Nowak)
o ile w komputerze masz tylko jeden procesor
to też mozesz pozostać przy Windows XP.
i nie musisz czytać dalej.

Procesory i7 mają zintegrowany kontroler pamięci
mają wiec inne wymagania co do sposobu obsługi pamieci
oraz sposobu przydzielania zadań do różnych procesorów z komputerze.
W przypadku systemów rodziny Windows,
te zmiany pojawiły się dopiero w jądrze zastosowanym w Windows Vista
oraz Windows 2008 Server (oba systemy korzystają z tej samej wersji jadra)

--
Pozdrawiam