Re: banalna sprawa... beznadziejna sprawa...

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 14 Apr 2009 - 21:35:12 MET DST

"Mikolaj Tutak" napisał:

> Przejscióka DVI->DSUB jest do ANALOGOWEGO wyjscia DVI czyli do DVI-A

Przejściówka DVI->DSUB jest również do MIESZANEGO wyjścia DVI, czyli DVI-I.
A skoro tak lubisz czepiać się słówek: DVI - Digital Visual Interface. Czyli
po polsku - międzymordzie cyfrowe. Potoczne określenie tego złącza, w
odróżnieniu od D-SUB - w pełni analogowego (choć kiedyś róznie z tym
bywało).
Ale generalnie masz rację, sprawdziłem w dokumentacji, płyta wątkotwórcy ma
DVI-D, więc przez przejściówkę nie dałoby rady.

JoteR