Re: Trwala zmiana adresu MAC w karcie zintegrowanej

Autor: Paweł <billg_at_microsoft.com>
Data: Tue 14 Apr 2009 - 13:35:25 MET DST

Użytkownik "Seba" <bh@[antyspam]sih.pl> napisał w wiadomości
news:gs1qoe$igg$1@inews.gazeta.pl...

> 1) w OSX nie da sie maskowac MAC jak w Windows. Moze by ewentualnie
> skryptem ale mam wrazenie, ze to proteza.
> 2) nie moge sie polaczyc (zupelnie) z Aster zeby np. zmienic adres MAC w
> ich routerze. Kazdy inny niz ten co napisalem, pozwala mi wejsc do panelu
> administracyjnego i dokonac zmian. mozliwe, ze w tym samym wezle pracuje
> juz taki adres.

Nie wystarczy zadzwonić do helpdesku Aster? Zresetują numer MAC, który
zarejestrowali ii zalogujesz się z dowolnego komputera.

Albo kup za 50 zł routerek. Teraz byle gówniany sprzęt ma opcję wpisywania
dowolnego adresu MAC. Jako bonus będziesz miał możliwość podłączenia kilku
komputerów jednocześnie.

--
Paweł