Re: Zakup mini notebooka

Autor: K <kurt76_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 14 Apr 2009 - 09:03:15 MET DST

Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> napisał(a):

> długo pracuje na baterii. Mimo to, ten komputer jest z kolei
> troszkę *za duży*. Teraz poluję na 901 (najlepiej z Linuksem
> i dyskiem SSD), ale akurat ceny nie spadają ;)

Mam podobne zdanie, ja probowalem wczesniej n9500, HTC Athena i dopiero eee
pc 900 TO JEST TO. 1000, aspire, wind juz jest za duzy. Ja bardzo duzo
pracuje w terenie, wlasciwie wylacznie i wiem co mowie. Juz nawet 901 jest
jakas taka ciut za duza. Dodatkowo dzieki dyskowi SSD uzywam do nawigacji
(Auto Mapa) po odpowiednim zmapowaniu klawiszy uwazam, ze jest wygodbiej niz
na ekranie dotykowym. W biurze podlaczam poprostu do monitora, klawiatury i
myszki.