Re: antena na USB

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Mon 13 Apr 2009 - 22:38:22 MET DST

On Mon, 13 Apr 2009 20:21:15 +0100, DooMiniK
<"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> wrote:

>Rusz wyobraźnie ...

dzieki za odpowiedz, ale odp....l sie od mojej wyobrazni!!! co to
k...a jest, ze dzisiaj prawie kazda odpowiedz zaczyna sie od
pouczania. jakas inwazja przedszkolanek/ow?

> - przedłużacz USB pozwoli Ci oddalić modem/antene
>od komputera/laptopa:
>- zmniejszyć dzięki temu wpływ komputera, telefonów itd.,
>- umożliwić lepszą "widoczność" ze światem zewnętrznym (położyć
>odbiornik np. na okno, lub nawet zawiesić za oknem).

zapytalem bardzo konkretnie (jesli masz za zbyt bujna wyobraznie, to
ja jakos okielznaj, a jak nie zrozumiales to dopytaj. to zadnen grzech
ani ujma na honorze).

zapytam zatem prostszymi slowami.

czy ktorys z drutow w przedluzaczu USB pracuje/moze pracowac jako
dodatkowa antena (ewentualnie przedluzenie tej wewnetrznej) takiego
modemu? czy tak to jest rozwiazane w tym sprzecie? czy antena jest juz
zamknieta i tego typu dzialania z zewnatrz, nie maja wplywu na jej
fizyczne parametry? tylko to mnie interesuje? teraz jasne? <rs>

--
"My God is nicer than yours". Thomas Krupski