Re: banalna sprawa... beznadziejna sprawa...

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Mon 13 Apr 2009 - 13:31:22 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> A klawiatura była *dostarczona* z tą przejściówką?

To nie ma wielkiego znaczenia. Mam myszkę Lebtec'a na USB. Była do niej
dodana przejściówka na PS/2. Na stacjonarnym kompie nie działa, na
laptopie działa. Zrobiłem testy i wyszło mi, że przejściówka
współpracuje z 4 na 10 komputerów. Różne konfiguracje, rożne klasy,
różna jakość podzespołów. Żadnej prawidłowości:(

Czy taka przejściówka ma w sobie jakąkolwiek elektronikę? Wydaje się nie
mieć...

Oczywiście myszka podłączona bezpośrednio do portu USB działa na każdym,
który ma tylko port USB;) Nieważne czy 1.x czy 2.x

| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\----------| e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |----------/