Re: brakuje mi slotów PCI-jakieś rozwiązanie?

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Mon 13 Apr 2009 - 12:56:22 MET DST

W dniu 24.02.2009 18:14, Michal Bien pisze:

> Zycze milego grania na integrze np: w Fallouta3 czy FarCry2
> na karcie zintegrowanej ;) R4850 TOP jest w 1650x1080 (typowa
> rozdzielczosc dla LCD 22") "na styk".

Wiele osób *nie gra* po prostu.

Albo gra w gry typu OpenTTD, działające nawet na starym
S3 Trio64 ;)

> Karta telewizyjna, wifi i dzwiekowka i juz koniec. To 3 PCI,
> a wiekszosc nowych plyt ma 2 PCI 2.x

To nie jest *typowa* konfiguracja. Typowe są konfiguracje
kupowane tysiącami przez firmy do biur, albo przez nie-
wyedukowanych informatycznie użytkowników używających
tylko przeglądarki WWW cały czas.

> Chocby to ze, nie zbiera tak wszystkich zaklocen EMI z komputera jak
> uklady zintegrowane. Na integrach bardzo czesto to slysze - nie bez powodu

A dlaczego ma nie zbierać? Kilka centymetrów różnicy,
połączenie galwaniczne. Zbiera tak samo.

> lepsze karty jak nowy Xonar sa ekranowane blacha. To samo jest z radiem w

Aaaaa, ale to jest kwestia *specjalnego* wykończenia karty,
a nie samej jej odrębności. Nie ma powodu, by nie ekranować
obwodów zintegrowanej karty dźwiękowej.

> ^^^^^^^^^^^^^^^
> ^^^^^^^^^^^
>
> No to mowimy o transferze teoretycznym czy praktycznym i to w
> kiepskim wariancie?

Już mi brakło historii wątku, więc nie wiem, o co chodzi.

Dla użytkownika ważne jest to, co może uzyskać.
Czyli praktyczny transfer.

> Smiem twierdzic co innego. Jak dla mnie to doskonaly backup dla DSL w
> razie awarii lacza, nie mowiac juz ze wielu ludzi ma w PL radiolinie jako
> glowne lacza. I taz im powiesz ze sieciowka radiowa w pececie to kiepski
> pomysl? IMHO jako dosyl sprawuje sie lepiej niz APC, a nie mowimy o

Jak "wielu"? Znam może *parę* osób, które mają łącze interne-
towe dociągnięte do peceta bezpośrednio kartą radiową. Inni
mają osobny AP i z niego klasyczny kablowy Ethernet -- i to
jest dla mnie rozwiązanie *normalne*. A większość ma jednak
DSLe i łącza Ethernetowe.

> A jak ma sie na mobo tylko sieciowke 100 mbps? To gdzie wasadzic
> zewnetrzna 1 Gbps skoro sa tylko 2 PCI 2.x a PCI-E x1 zazwyczaj sa tak
> blisko PCI-E x16, ze wspolczesne dwuslotowe karty graficzne blokuja
> sasiedna PCI-E.

Mówisz cały czas o *rzadkich*, ekstremalnie wypasionych
konfiguracjach dla graczy. Ja się z takimi konfiguracjami
nawet *nie spotkałem*. Po prostu z jakichś 200 znanych mi
zestawów komputerowych (w tym ok. 30 domowych) *żaden* nie
jest tak wyposażony.

|                 |  Politechnika Śląska                   |