Re: banalna sprawa... beznadziejna sprawa...

Autor: <bajkonur_at_interia.pl>
Data: Mon 13 Apr 2009 - 01:02:55 MET DST

> Próbowałeś podłączać ten kineskopowy monitor do wyjścia cyfrowego przez
> przejściówkę?
>
> JoteR

Jeszcze nie. Wszelkie dodatkowe proby zrobie jutro jak przyjedzie do mnie nie
tylko sam komputer ale tez ten monitor :) Sam jestem ciekaw...napisalem o tym,
bo tak na logike, to probowac mozna wszystkiego (np tez takich rzeczy o ktorych
piszesz), tylko... to nielogiczne :)
Jak nie zadziala to co piszesz, to bedzie znaczylo ze powodem nie byl typ
wyjscia z karty sieciowej.
A jak zadziala, to o czym to bedzie swiadczyc ? Ze wyjscie analogowe w tej
karcie lubi jedne monitory a inne nie, a wyjscie cyfrowej lubi wszystkie
monitory ? :>

pozdrawiam,
Kuba