Re: Dziwny problem z "netstat"

Autor: Jarek P. <jarek[kropka>
Data: Sun 12 Apr 2009 - 14:10:06 MET DST

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:grskdl$5hh$1@inews.gazeta.pl...

> Ech, aluzju nie poniał...

Ano nie paniał,nie zna zwyczajów tej grupy :-)

> To z innej beczki - jaki masz zasilacz?

Kwadratowy, a obudowę prostokątną, czarną.
Panowie, wiem,że przyczyn może być ileś i nie sposób na niewidzianego
stwierdzić, która konkretna, ale choć podpowiedzcie, czego szukać, co _może_
taki efekt dawać. Jedyne, co mi przyszło do głowy, to jakieś gówno w ten
sposób się maskujące, ale prostymi sposobami typu skan antywirusowy nic nie
znajduję, w aktywnych procesach też na mój gust nic nieporządanego nie ma. A
"netstat -b" pokazuje tylko te połączenia, które być powinny (znaczy
aplikacja gg i przeglądarka), nic więcej.

J.