Dziwny problem z "netstat"

Autor: Jarek P. <jarek[kropka>
Data: Sun 12 Apr 2009 - 10:13:31 MET DST

Dziwny problem mi się pojawił z poleceniem netstat:
komputer z XP, odpalona przeglądarka, GG, czytnik grup dyskusyjnych.
Uruchamiam okno konsoli, wpisuję polecenie netstat i... i nic. Nie są
pokazywane ŻADNE aktywne połączenia. To samo netstat -a i netstat -n. Wynik
działania tych komend wygląda tak:

C:\Documents and Settings\Jarek>netstat

Aktywne połączenia

  Protokół Adres lokalny Obcy adres Stan

C:\Documents and Settings\Jarek>

Jedyne, co odbiega od tej reguły, to netstat -b, jedynie to polecenie
pokazuje aktywne połączenia. Ktoś mi może powiedzieć, co jest grane?

J.