Re: dell D 630 -pad drugi ..

Autor: CeZ__134 <Nuniez__22_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 11 Apr 2009 - 12:33:51 MET DST

> nie odpowiem na Twoje pytanie, ale powiedz (też mam d630): gdzie był
> wyprodukowany Twój laptop? Masz gwarancję OBD i jaki jest wiek sprzetu?

laptop w lipcu bedzie mial rok,po zeszlorocznej wigilii byl raz w
serwisie,( nie mam OBD-kupilem prowanie z firmy na allegro )
wrocil..podzialal trzy miesiace..do wczoraj,..blad jaki mi wywalilo to znow
blad karty graficznej 0x00000EA..
wrzucilem filmik ( 11 mb -ok 25 sek ) jak mryga obraz,jednakze nie widac
tego dobrze gdyz wiadomo,odswiezanie w monitorze jest rozne do tego, co
ilosc klatek w aparacie przy nagrywaniu filmu :)
sprawdzilem oprogramowaniem Della do spraw serwisowych - jak zwykle nic nie
pokazal - chyba znow gdzies jakis zimny lut ...
Nastepnie obciazylem go prime95 i do razu mruganie i zwiecha( na koncu filmu
blue screen ) ...nie zawsze podczas zapuszczania prime`a ...
Zobaczymy jak bedzie z czestotliwoscia,nawetorami tego przypadku ,ostatnio
na poczatku bylo sporadycznie,ale pozniej w przeciagu tygodnia od razu po
wlaczeniu taka sytuacja sie robila.

film ; http://scashone.blok.pl/film/DSCN1428.MOV

CeZ__134