Re: Akcesoria Belkin sklep Warszawa

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sat 11 Apr 2009 - 02:10:21 MET DST

** Michal AKA Miki <jakistammichal@z.onetu.pl> wrote:

> Wejdz na strone Alsen.pl - jesli dobrze kojarze wszystkie sklepy z tej grupy
> handluja belkinem (chociaz czesc pewnie nie ma na stanie tego, co bys
> chcial).

Dzięki za odpowiedź ale sprawa już pozamiatana (kupiłem etui neoprenowe na
laptopa zamiast poduszki Pocket-Top - to jakby kogoś moja życiowa historia
interesowała).

W Saturnie jest ogromny wybór toreb i innych akcesoriów Belkina (mają większość
kabli, przełączników, routerów, toreb), ale rzeczy z linii "laptop@home" w
ogóle nie mają. Szkoda bo Pocket-Top byłby dla tej osoby bardzo fajny (no
trzyma laptopa w kuchni).

Tak czy inaczej dzięki za zainteresowanie, pozdrawiam i wesołego jajeczka.