Re: czy mój pendrive padł?

Autor: ikov <ikov1__at__t-l-e-n.pl>
Data: Fri 10 Apr 2009 - 11:47:38 MET DST

> Ale może być konsekwencja włączenia z włożonym, może jakieś przepięcie na
> starcie.

Generalnie USB czasami może powodować takie wypadki. Mi się nieraz
zdarzało, że podczas połączania pena pod USB komputer się resetował. To
raczej zależy od komputera niż pendrive - np mój Cruzer wszędzie działa
ok, ale na jednym kompie czasami powoduje reset, zaś na innym kompie
jeszcze inny pendrive powoduje takie zjawisko.

--
http://ikov.bikestats.pl