Re: Odłączenie kabla HDMI i pad sterowników grafiki

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Fri 10 Apr 2009 - 10:54:02 MET DST

JRT pisze:

> Witam
>
> Stanąłem przed koniecznością podłączenia dwóch urządzeń przez HDMI
> (komputer i dekoder tv) do jednego monitora. Po pierwszych próbach
> (jeszcze bez switcha) wyjęcia jednego kabla i wpięcia drugiego okazało
> się, że sygnał video z kompa całkowicie znika. Nie pomaga reset,
> komputer niby wstaje, ale kiedy zaczyna startować Windows ekran znowu
> robi się ciemny i monitor przechodzi w stan uśpienia (zero sygnału po
> kablu). Pomaga tylko przeinstalowanie sterowników w trybie awaryjnym.
> Wtedy komputer wraca do pełnej sprawności.
A nie jest tak, że oba urządzenia mają inne rozdzielczości (zdecydownie
inne) i próba wyświetlania jednej na drugim kończy się "out of sync" i
przejściem w uśpienie?
Może twoja karta ma 2 wyjścia dvi? Może podłącz jedno i drugie do
osobnego gniazdka, i tylko programowo przełączaj? Albo stwórz jakieś
profile/hotkey ustawiający odpowiednie rozdzielczości (w driverach
nvidii chyba jest coś takiego)