WLan 802.11 n

Autor: Wojciech \ <wojciech.sura-no_at_spam-poczta.medi.com.pl>
Data: Fri 10 Apr 2009 - 08:33:55 MET DST

Witam!

Szukam dla siebie jakiegoś notebooka i znalazłem ciekawy model, ale w opisie
karty Wifi znajduje się "Wireless 802.11n LAN". Przyzwyczaiłem się do tego,
że w większość notebooków obsługuje standard 802.11 a/b/g. Niestety nie mam
większego doświadczenia z wifi i niespecjalnie wiem, co oznaczają literowe
wersje standardu. Czy jest możliwe, że będę miał jakieś problemy z
połączeniem się z hotspotami lub z routerem wifi przy pomocy tej karty
sieciowej?

Pozdrawiam -- Spook.