Akcesoria Belkin sklep Warszawa

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 09 Apr 2009 - 22:19:28 MET DST

Sorry za prywatę, ale nie mogę znaleźć w Internecie (coś się obawiam, że po
prostu nie ma). Znacie w Warszawie (najlepiej w centrum) sklep oferujący
akcesoria firmy Belkin? Przy czym nie chodzi mi o kable czy routery ale torby i
akcesoria "domowe", konkretnie chodzi mi o linię "laptop@home" i zakup prezentu
(trochę się zagapiłem i muszę coś jutro kupić).