czy mój pendrive padł?

Autor: tosca <fiki100_at_NOSPAMvp.pl>
Data: Thu 09 Apr 2009 - 20:46:58 MET DST

Witam
wczoraj wyłączyłem komputer i zapomniałem wcześniej wyjąć pendrive (PQI
i830) poprzez bezpieczne usuwanie sprzętu, po prostu zamknąłem windowsa
poprzez start>wyłącz komputer, a pendrive został w gdzieździe usb. Teraz nie
jest wykrywany przez żaden z moich 3 komputerów, brak jest jakiejkolwiek
reakcji na włożenie urządzenia do portu usb, sprawdzałem pod win xp i
knoppixem. Inny pendrive, który posiasam jest wykrywany i działa prawidłowo.
Czy można jakoś przywrócić do życia ten penndrive?
Czy przyczyną braku reakcji na niego było wyłączenie komputera bez
wcześniejszego odmontowanie i wyjęcia go z portu?
Ze starym pendrivem wielokrotnie mi się to zdarzało i nigdy żadnych
problemów.