Re: PC w piwnicy - how to ?

Autor: MarlonB <zyrafa_at_wieloryb.kon>
Data: Thu 09 Apr 2009 - 15:59:57 MET DST

Użytkownik "Robbo" <robbo@i.luv.spam.com> napisał w wiadomości
news:grku14$8or$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Użytkownik "Doxent" <doxent@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Gdzie takie obudowy dają? Ceny normalne czy jak zwykle trzeba placic +500%
> za niestandaardowość ?

Takie coś:
Modecom Feel 202 + zasilacz 96W za 220zł
Przykład:
http://allegro.pl/item601258709_obudowa_mini_itx_modecom_feel_202_96w_wawa.html#gallery

Osobiście używam. Minus to brak miejsca na urządzenia PCI. U mnie chodzi bez
żadnych wiatraczków - na sprzęcie z serii Via Epia z CPU C3 800 MHz.
Dysk 3.5 cala 250GB i tylko jego słychać i to ledwo, bo jest nowy. Zasilacz
jest zewnętrzny więc też nie ma wiatraczków. Sprzęt wystarcza aby Win2003
Server Enterprise + usługi śmiagał.

Pozdr.

M.