Re: jaka kupic grafike na czasie do monitora 24"

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 09 Apr 2009 - 15:06:10 MET DST

Użytkownik "wlod" <wlod@onet.pl> napisał w wiadomości
news:grj3po$h6f$1@mx1.internetia.pl...
> Witam. Prosze o porade, jaka grafike na czasie zakupic do AMD 5050e. Czy
> sa jeszcze wersje z pasywnym chlodzeniem?

Są GeForce 9500GT, 9600GT i niektóre 9800GT w wersjach green. Lepiej jednak
na taką pasywkę skierować bezpośrednio wolnoobrotowy wentylator bo na
pasywkach nie ma co marzyć o długim graniu zwłaszcza w GTA IV. Wiem z
praktyki bo często dochodzą one do 90'C i zwisają. Wolny wentylator
skutecznie utrzymuje temperaturę około 40'C.