Klawiatura USB problemy ? pytanie ... ?

Autor: Exploris <exploris_at_***NO>
Data: Wed 08 Apr 2009 - 22:59:33 MET DST

Witam !
Właśnie zaopatrzyłem sie w klawiaturę USB i mam kilka powiedziałbym
FUNDAMENTALYCH PYTAŃ:

1. BIOS nie widzi klawiatury, Boot manager - są 2 systemy, ale nie można
wybrać jednego z nich bo klawiatury JAKBY NIE BYŁO .. czy to normalne ?
po załadowaniu sterownikaów win xp lampka "num lock" siie zapala i od tego
czasu klawiatuta JEST !
czy to normalne zachowanie ? Może trzeba zmienić support w BIOSIE ?
2. Dostałę "gratis przejściówke USB ---> ps/2 i nie działą ? czyżby
przejścówka walnięta ??? tak może się zdarzyc w przypadku gratisów ... porrt
PS/2 sprawny podłączałem inna klawiaturę

tak na marginesie mysz ps/2 optyczna pali się cały czas podświetlenie" w
trybie oszczędnym przy wyłaczonym komputerze .. czy to normalne ?

Bede wdzięczny za Wasze wypowiedzi dotyczące tego tematu ...

--
Pozdrawiam  ... rageti.
"Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy..."