Re: przejsciowka SATA-USB

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Wed 08 Apr 2009 - 16:41:49 MET DST

Użytkownik "Norbird" <norbird@poland.com> napisał w wiadomości
news:grhh7n$op2$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Czy istnieje przejściówka która pozwalałaby na szybko podłączyć dysk SATA
> przez port USB? Nie interesuje mnie kieszeń za kupę kasy, tylko jakiś prosty
> gadżet, jest coś takiego?

no raczej nie do konca, dyski 2,5 cala to owszem, ale dla 3,5 cala
usb pradowo nie wyrobi

sa przejsciowki po jakies 50 pln na allegro, z zasilaczem itd, ale
jezeli ma to byc uzywane w jednym miejscu to radzilbym jakas stacje
dokujaca, ponizej 100 sie da, a zasilacze wygladaja na bardziej
wiarygodne niz w przejsciowkach marki noname ;)