Re: Opinie o serwisie notebookow Sony

Autor: DD <dd_at_poczta.wp.pl>
Data: Wed 08 Apr 2009 - 12:34:18 MET DST

miałem do czynienia z kilkoma serwisami:

- serwisem Sony: naprawa gwarancyjna Sony Vaio w ramach wezwania do wymiany
przegrzewającej się baterii w Sony Vaio.
    musze powiedzieć ze poszło bardzo gładko: zgłoszenie w serwisie,
przyjazd kuriera z pudełkiem, po kilku dniach odbiór gotowego notka z
gratisem za niedogodności. git malina.
- serwis Sony autoryzowany na warszawskiej Pradze (firma jakastam)
projektora Sony: nieufność i podejrzliwośćw stosunku do klienta, diagnostyka
150 zł netto, diagnoza: plyta głowna za 4 tyś zł. - podziękowałem. ehh.
- drukarka HP Office Jet pogwarancyjna naprawa: zgłoszenie, przyjazd
serwisanta i wymiana drukarki na inną - reklamacja, przyjazd serwisanta i
wymiana na kolejną (miały chyba lekkie wady fabryczne te drukarki), działa
już pare miesięcy. git malina.
- monitor HP 22 " nowy - burczenie zasilania, zgłosiłem wadę i na drugi
dzień przyjechał kurier z nowym sprzętem, wadliwy odesłałem do HP na ich
koszt (zgodnie z zalecieniami HP)

czyli raczej dobre doświadczenia