naped w del xps m1330

Autor: kaisa <caissa007_at_gmail.com>
Data: Tue 07 Apr 2009 - 09:48:40 MET DST

Witam szanownych grupowiczów,

Rzadko nagrywam plytki na moim komputerze, ale akurat dzisiaj mam taka
potrzebe - i pech! Wkladam plyte dvd do napedu (MATSHITA DVD+-RW
UJ-857G) a ten jej nie widzi. Po wlozeniu plytki cd wszystko jest ok,
tyle ze moj plik ma 1,3 gb...wiem, moge sobie podzielic rarem czy
czyms innym, ale wolalabym naprawic problem niz szukac innych
rozwiazan.
Czy powinnam sciagac jakies sterowniki? Czy cos przeinstalowac...sama
juz nie wiem...
Aha mam xp, i do nagrywania chcialam uzywac windowsow.

pozdrwiam liczac na pomoc!
kasia