Re: K³opot z odtwarzaniem p³yt cd-rom.

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Mon 06 Apr 2009 - 19:39:43 MET DST

KILu pisze:

> Niewykluczone, ¿e z philipsa jest tam jedynie logo. :) Poza tym oni i tak
> ³aduj± tam czêsto cudze napêdy, np. sony (a te s± badziewne).

Mo¿liwe.

> Poodtwarza i znów przestanie. :) Generalnie lasery nie lubi± ciep³a. Gdy
> s± zu¿yte, mo¿na lekko zwiêkszyæ ich moc i znów trochê podzia³aj±. Ale
> sama tego nie rób. Mo¿liwe te¿, ¿e w wyniku dzia³ania np. dymu
> papierosowego zmatowia³y wewnêtrzne elementy optyczne napêdu.

W ¶rodku, tzn w kompakcie jest czy¶ciutko, ¿adnego kurzu. Klapa jest
szczelna. Wacik ze spirytusem te¿ nie by³ brudny po przetarciu soczewki.
Mnie sie zdaje, a mo¿e niezdaje, ¿e w pewnych momentach jakby pr±d nie
dociera³ do tego odtwarzacza, bo co jakis czas siê zatrzymywa³ na chwilê.
To by³o denerwuj±ce.

Norma, nic z
> tym nie zrobisz poza wymian± lasera/wie¿y.

Ile to kosztuje w autoryzowanym sewisie, bo gwarancji ju¿ nie mam? Wie¿a
ma dopiero pó³tora roku :-(

--
animka